עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

המלצה: מסעדת BBB – צומת צמח (סמוך לכנרת)

  [wonderplugin_audio id="50"]

 

 

כללי –

אנחנו בדרך כלל לא סוקרים רשתות של מסעדות, כיוון שאנחנו מחפשים את המקומות המיוחדים ולא את אלה המשוכפלים בסניפים (למרות שיש רשתות נפלאות), אבל כאן אני מרשה לעצמי לסטות מהמדיניות ולהעלות כאן את מסעדת BBB עם הסניף המצוין בצמח, הסמוך לכינרת, ראשית כיוון שזהו מקום שאליו מתנקזים מטיילים רבים ושנית, לא נתקלנו באופן חזרתי שכזה בשירות ואוכל כל כך טובים!

 

החוויה –

עוף בשר או דגים הכל כאן מוצלח!

מדובר במסעדת המבורגרים בהצהרה, למרות שניתן למצוא כאן מנות נפלאות גם של דגים (סלומון) וגם של עוף, ואף מנות צמחוניות נהדרות, אנחנו מבקרים כאן בתדירות של פעם בחודש חודשיים, זו הנקודה החביבה עלינו לאחר טיול עם ילדים בדרך כלל, כולם תמיד מוצאים כאן מה לאכול ויוצאים שבעים ומרוצים מאוד! השירות כאן ראוי לציון. המלצרים בקיעים מאוד במרכיבי המנות, מגישים את המנות במהירות, מתעניינים באופן שאינו מעיק בחווית הסועד ותמיד עושים את עבודתם עם חיוך. אם כן, אוכל מצוין ושירות נפלא חותמים כל טיול בצפון כעוד חוויה שמתגעגעים אליה בטרם הסתיימה.

 

כתובת –

BBB – צומת צמח (סמוך לכנרת)

 

אתר המסעדה –

לכניסה לאתר המסעדה –לחץ כאן

 

הנגישות –

ואם הם מצטיינים באוכל ובשירות, רוב הסיכויים שגם הנגישות תהיה טובה! ואכן, המסעדה אפשר לומר נגישה. הללויה. למעט כמה נקודות קטנות ממש:

  1. אין אף שולחן נגיש במסעדה (חבל).
  2. חנית הנכים המסומנת בחנית המרכז שבו שוכנת המסעדה מיועדת לרכב נכים רגיל ולא לרכב נכים גבוה (עם מעלון), כדאי להסדיר את העניין מול מפעילי המרכז.
  3. לעומת זאת, השירותים נגישים עד הפרט האחרון! אין מדרגה בכניסה למסעדה (נפלא) ויש גישה נוחה מחניות הנכים ואל פתח המסעדה. שאפו!

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן