עוד תוצאות...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שתפו!

המלצה: פפריקה – מכולת הודית (שוק רמלה)

הממלכה הקסומה – פפריקה שמה!

כך תזהו אותה, חנות קטנה ומטריפה!

מי שמבקר באתר שלי כאן לעיתים, כבר למד להכיר כי אחד האהבות הגדולות שלי הוא אוכל הודי. שמעתי על "פפריקה" כבר מזמן. קראתי עליהם באיזו כתבה שעשו בעיתון הארץ אם אינני טועה. וכמו מקומות רבים אחרים, תייקתי בזכרוני.  באחת הפעמים בהם הגענו כדי להצטייד בבורקס, מבורקס סיסו המפורסם בשוק רמלה (שהוא בעיני גם הטוב ביותר בארץ), התעקשתי לחפש את פפריקה. ואכן, נתקלנו בשלט מאיר עיניים עם השם "פפריקה" ממש מולנו. כל כך שמחתי.

אוצר במעמקי שוק רמלה

פיתות הודיות – יש!

נכנסנו פנימה וגילינו אוצר! חנות קטנה ממש, עם מדפים עמוסים לעייפה בכל טוב הקשור כל כולו להודו הממלכה. ואוו, אין דבר שתחשבו עליו שקשור לאוכל הודי שלא תמצאו כאן, בזאת אני בטוחה: תבלינים, קינוחים, חומרי גלם, והכי הכי מפתה –  כיוון שהיה זה יום שישי, על השולחן הצטופפו בקושי רב מינים רבים של כיסונים וסמוסות, ופיתות וכל מיני כל טוב. התקשנו לבחור את שאהב ליבנו, המבחר גדול. אז למה לבחור אם אפשר לקחת מכל דבר (כמעט) קצת? מיהרנו לסיים את קניותנו בשוק (החביב עלינו כל כך) ורצנו הבייתה לטעום את השלל.

והטעם? חוויה!

מגוון של סמוסות בצורות וטעמים – ואוו!

הכל מהכל היה טעים. אין נפילות. בעלי החנות שהם אב ובנו היו מאוד נחמדים, ציידו אותנו גם ברוטב לסמוסות, ואנחנו מיהרנו להדליק את התנור,לחמם ולסעוד את נפשנו כאילו שבנו מהודו ממש באותם רגעים. גם הילדים אהבו. אין ספק ש"פפריקה" היא אוצר חבוי בשוק רמלה. רוצו לטעום!

כתובת החנות:

פפריקה – ר"ז 7, רמלה (בתוך השוק)

שעות פתיחה:

כל יום (למעט שבת) 09:00-18:00

יום ו' 09:00-14:00

 

טלפון:

08-923-2050

נגישות:

תראו אפשר להגיע לחנות, אך בכניסה תמצאו מדרגה קטנה. בפנים אין מצב להסתובב עם כיסא גלגלים. מה שכן, הביעו משאלותיכם מן הכניסה – בפני המוכרים החביבים והם כבר יעזרו לכם…

מפה:

היו חברתיים וספרו לחברים: ביקרתם במסעדה מומלצת ואהבתם?

ניסיתם מתכון והתעלפתם? – שתפו בסטורי ותייגו אותנו limorbentzvi@ 

מבטיחה לעוף עליכם!

0
0
המוצרים שלך
עגלת הקניות ריקה.
×
דילוג לתוכן